zaterdag 5 maart 2011

A lot of jabber ;p

Hello hello,

Ok het is al een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog heb gezet. Dit komt omdat ik de laatste tijd niet veel nieuwe dingen heb gebruikt waar ik nog niet over heb geschreven.
Ik heb wel een paar dingen die ik al een tijdje gebruik waar ik (denk ik) nog niet over heb geschreven.

De Rituals Shanti Chakra body olie. Deze body olie ruikt heerlijk. Ik vind het een beetje winters/marokkaans ruiken. Ik heb hem gekregen na een in-store training van Rituals, maar ik ga hem waarschijnlijk niet zelf kopen. Mijn reden hiervoor is dat ik nog veel meer body producten wil proberen. Meestal koop ik een product nog een keer als ik een halleluja liedje in mijn hoofd hoor als ik het product aanbreng en dat heb ik bij dit product niet gehad. Ik raad hem wel aan, want hij is fijn.


Op dit moment gebruik ik voor het slapen gaan een lippenbalsem van L'Occitane Peachy Soft Lip Balm, gekocht bij de L'Occitane store in Maasmechelen Village (weet niet meer wat de prijs was). Hiervoor had ik die van Clarins Moisture Replenishing Lip Balm, gekregen bij en Clarins training. Ik moet zeggen dat die van Clarins wint. Als ik die van L'Occitane heb opgedaan heb ik het gevoel dat ik overdag tegen de middag weer wat nodig heb. Toen ik die van Clarins gebruikte bleven (naar mijn gevoel) mijn lippen gedurende de dag langer gehydrateerd. Hierna zou ik heel graag de RoseBud Salve willen proberen, ik hoor daar namelijk goede verhalen over.
    
Ook gebruik ik voor het slapen gaan handcrème. Op dit moment die van Biotherm BioMains. Ik heb last van kapperseczeem tussen mijn vingers, dus ik heb altijd een goede handcrème nodig. Deze van Biotherm vind ik erg fijn, hij is ook nog eens water resistant! Als mijn handen erg droog zijn en de kapperseczeem plekken dus erg aanwezig, dan doe ik vaak op die plekken nog eens extra Eight Hour Cream van Elizabeth Arden eroverheen.

Gister heb ik gezellig geshopt met mijn moeder in Meppel. Hier hebben ze een leuk winkeltje genaamd de Gezondheids Winkel (een erg simpele naam). Buiten voor deze winkel hadden ze verrassingstasjes liggen voor €5,-. Door mijn goed ontwikkelde nieuwschierigheid koop ik meestal wel zo'n verrassingstas. Toen we thuis kwamen bekeek ik de inhoud en die was erg leuk, er zat ook voor veel meer waarde aan producten in! Ik zal de inhoud even opnoemen: een snoepzakje, een grote pot Hand & Body Crème met vocht inbrengend aloe vera extract van Nature Care Products (ben benieuwd, ga ik zeker proberen!), twee paar teen sokken (erg grappig), een grote bus kruiden thee en nog wat informatie boekjes.
Ik raad iedereen aan om ook eens een dagje naar Meppel te gaan, het is een erg gezellige stad. Als je in Meppel bent moet je ook even naar het Wilhelmina Park.

Ik wens iedereen een fijn weekend!

See ya!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten