maandag 27 februari 2012

Nieuwe producten

Laatst heb ik een professioneel haarverzorgingspakket gewonnen via santé.nl. Het is de L'ANZA Healing Color Care lijn, bestaande uit: sulfaatvrije shampoo, conditioner en een leave-in treatment. Hier was ik heel erg blij mee, want ik heb gekleurd haar en het is altijd leuk om wat te winnen!
L'ANZA test niet op dieren en de verpakkingen zijn recyclebaar. Bij de Color Care lijn werken ze met een Flower Shield Complex en UVA, UVB en UVC bescherming. Doordat de shampoo sulfaatvrij is, voelt mijn haar lekker luchtig. Een nadeel vind ik wel dat je echt de conditioner erbij nodig hebt, omdat je haar anders sneller gaat klitten. De leave-in treatment vind ik erg fijn. Deze breng ik alleen aan in de puntjes van mijn haar, hierdoor voelt het lekker zacht en gevoed aan. Al met al erg fijne haarverzorging. Dankjewel Santé!


Voor gezichtsreiniging gebruik ik ook weer wat nieuwe producten. Bij Sephora heb ik twee producten gekocht van een merk wat ik niet kende. Het is Formula 10.0.6 (rare naam he?), ik heb de So Totally Clean Sensitive Formula gekocht en de Best Face Forward Daily Foaming Cleanser.
De eerste vind ik het meest fijn. Ik gebruik hem op dit moment alleen na het reinigen als toner, maar je kunt hem ook alleen als ochtend reiniger gebruiken. Deze voelt lekker fris aan en neemt het droge gevoel - wat ik altijd heb na het wassen met de Soap Bar van Clinique - weg. Hierna is mijn huid helemaal klaar voor mijn verzorging. De So Totally Clean Sensitive Formula is alcoholvrij. De Best Face Forward Daily Foaming Cleanser is redelijk. Ik dacht deze eerste te kunnen gebruiken om mijn make-up eraf te halen, maar daar is hij helaas niet erg geschikt voor. Ik gebruik hem nu onder de douche als tweede gezichtsreiniger nadat ik met een cleansing wipe en een oogmake-up remover het meeste van mijn make-up eraf heb gehaald. Hij schuimt goed, maar je moet de gel voorzichtig opschuimen tussen je handen, want anders glijdt de helft van je hand af. Ook zal ik hem zeker niet adviseren voor mensen met een gevoelige huid, want hij is sterk geparfumeerd. De cleanser ruikt erg sterk (en chemisch) naar passiefruit. Ik zou de So Totally Clean Sensitive Formula misschien wel een tweede keer kopen, maar de Best Face Forward Daily Foaming Cleanser niet.

  

C'est fini!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten