vrijdag 31 augustus 2012

The Battle of the Cheap Body Moisturizers

Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste post.
Dit komt mede doordat ik veel producten aan het testen ben. Zo ook goedkope of betaalbare body verzorging.
Ik heb er drie getest:

Garnier Intensive 7 Days Herstellende Lotion met Shea Boter voor de Zeer Droge Huid.
Dit vond ik een heerlijke verzorging. Hij ruikt erg zacht, trekt snel in en verzacht merkbaar de huid. Ik kies vaak de meest verzorgende variant, omdat ik dat lekker vind. Deze Garnier Intensive 7 Days is er in 5 varianten. Hij is €4,69 voor 400 ml. Een goede deal, maar let op: ze zijn vaak in de aanbieding!


Superdrug Vitamin E All Over Body Cream. Deze is (nog) niet zo bekend. Superdrug is een Brits merk en nu ook verkrijgbaar bij Trekpleister. Hier zit o.a. Kokosnootolie in en zo ruikt hij ook, heerlijk naar Kokos. Hier moet je van houden, maar zeker in de zomer vind ik dat best een lekkere lucht. Ook deze verzorging trekt redelijk snel in en voelt lekker zacht aan. De toegevoegde Vitamine E zal wel een meerwaarde zijn voor je huid, maar daar heb ik niet persé een voordeel van gemerkt. €3,29 voor 500 ml. Let op aanbiedingen.


Palmer's Cocoa Butter Formula with Vitamin E Softens, Smooths & Relieves Dry Skin Fragrance Free.
Deze mond vol ben ik op het moment aan het testen. Als je van chocolade en dan vooral de geur houdt, zit je hiermee goed. Er bestaat een hele Chocomania lijn van The Body Shop, maar als je iets goedkopers zoekt wat hetzelfde ruikt, zou ik deze aanraden. Er zijn verschillende soorten verkrijgbaar, ik heb voor de parfumvrije voor een gevoelige huid variant gekozen. Hij is dus parfumvrij, er zit cacaoboter in wat hem zo naar chocola laat ruiken. De verzorging is lekker vol, trekt niet snel in, verzacht de huid merkbaar. €4,99 voor 250 ml. Ook deze is weleens in de aanbieding.


Conclusie: qua hygiëne (geen pot, waar je met je handen in moet), prijs/hoeveelheid verhouding zou ik voor Garnier Intensive 7 Days gaan. De kwaliteit is van alledrie ongeveer gelijk, maar als je er een wilt hebben die snel intrekt, wint Garnier ook.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten