maandag 25 juni 2012

Nay

Lang heb ik erover moeten doen, het is ook niet mijn favoriete onderwerp. Producten die teleurstellend voor mij waren, of gewoon niets deden. Meestal zijn de producten die ik probeer fijn en heb ik het gevoel dat ze wat voor mij doen, bijvoorbeeld: mijn huid zachter maken, mijn lippen laten opvallen, mijn huid lekker laten geuren. Het is voor iedereen belangrijk om producten te gebruiken die ze een fijn gevoel geeft. Deze die ik hieronder ga noemen hebben dat voor mij helaas niet kunnen doen, misschien dat ze dat voor een ander wel kunnen.

Dior Hydra Life Skin Perfect. Dit is een sèrum/dagcrème/oppepper voor de huid. Ik heb deze op alle drie de mogelijkheden gebruikt, omdat ik dit product erg graag fijn wilde vinden. De textuur is een beetje slijmerig, (wat niet persé iets negatiefs is) de kleur is mooi zacht roze. Hij geurt niet of nauwelijks. Voor sommigen onder ons zou de Skin Perfect waarschijnlijk een topproduct zijn, omdat het een veelzijdig product is. Wat het helaas voor mij heeft gedaan is rullen. Als ik één ding erg vervelend vind in een verzorgingsproduct is het wel dat het gaat rullen. Ik had de Dior Hydra Life Skin Perfect gekregen, maar hij kost €64,-

Dr. Hauschka Normalizing Day Oil is het eerste product wat ik heb gebruikt van Dr. Hauschka. Deze gezichtsolie kun je als een sèrum of als gewone dagcrème gebruiken. Hij moet je huid kalmeren en is ook geschikt voor een vette huid (het principe olie tegen olie). Dit vind ik niet zo zeer een slecht product. Jammer is dat je deze zeker niet kunt aanbrengen onder je make-up, want je foundation gaat alle kanten op glijden. Ik heb hem dus vaak op zondag (als ik niets te doen had, en dus ook geen make-up droeg) als een dagcrème gebruikt. Voor mijn huid heeft deze olie geen enkel verschil gemaakt. Deze Day Oil ruikt een beetje medisch-olie-achtig, wat ik niet vervelend vond. Ik ben erg benieuwd naar de Dr. Hauschka Rose Crème Light, want daar hoor ik veel goede verhalen over. De Dr. Hauschka Normalizing Day Oil kost €22,50.

Als laatste heb ik twee voor mij helemaal niet flatterende lipsticks. Het gaat om de MAC Viva Glam Gaga lipsticks in de kleuren 1 en 2. De kleur 1 is een licht barbie roze kleur en kleur 2 is een nude beige kleur. Hier kan ik kort over zijn. Als ik kleur 1 opdoe zie ik eruit als een ordinaire dame en als ik kleur 2 opdoe zie ik eruit als een lijk, maar niet getreurd... Alle lipsticks die niet mooi zijn op zichzelf kun je mengen met een gloss of andere lipstick kleur om het te laten werken. Ik heb er dus niet erg veel spijt van dat ik deze gekocht heb ook omdat de aankoop van deze lipsticks het Aids fonds steunen. De lipsticks en lipglasses kosten €18,- p.s.
 

De producten die ik hierboven heb vernoemd werkten niet voor mij, maar kunnen voor anderen super goed werken. De merken van deze producten hebben een hoge, goede kwaliteit. Ik schrijf natuurlijk niet meteen het hele merk af.

C'est Fini!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten