zondag 2 januari 2011

3 stappenplan van Clinique

Heyhey!

Mijn huid is over het algemeen vrij vet. Ik heb ook regelmatig last van puistjes. Nu is mij aangeraden - en heb ik zelf vernomen dat dit het beste is - om het 3 stappenplan van Clinique te gebruiken. Ik heb de anti-blemish-solutions gekocht. Ik gebruik deze nu al een half jaar twee keer per dag alle drie en daaroverheen een dag- of nachtcrème. Ik wou dat ik positiever kon zijn, maar ik merk nauwelijks verschil...het enige wat ik wel merk is dat als er een puistje opkomt, ik hem wel vaak weg kan krijgen hiermee. Als dit het beste product tegen puistjes is ben ik aardig teleurgesteld.
Mijn Lancôme Genefique nachtcrème is net op, deze is vrij vol voor mijn huid maar voor een nachtcrème vind ik dat best fijn. Ik heb geen verbeteringen aan mijn huid gemerkt. Dit is denk ik vooral omdat ik wat jonger ben dan de doelgroep waarvoor deze crème bedoeld is. Ik ga binnenkort een crème van Dr. Hauschka kopen. Jullie horen nog wel of deze mij bevalt of niet.

Tschüss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten