zondag 23 januari 2011

Kaarsen

Hello hello,

Een van de vele vele dingen waar ik van houd zijn geurkaarsen. Het liefst moet het een beetje chique/mooi zijn. Ik vind namelijk dat de kwaliteit van de geurkaarsen op de markt erg varieert. De kaarsen van de Kruidvat en Brise vind ik heel erg kunstmatig ruiken, het roept bij mij al snel de associatie van een wc verfrisser op. Ik vind echt niet alles wat chique is beter, maar als het om geurkaarsen gaat mag het wel redelijk bijzonder zijn. Natuurlijk heb ik wel een budget wat ik maximaal wil uitgeven. Ik zou namelijk erg graag de kaarsen van Diptyque willen proberen, maar deze zijn wat te duur voor mij (€44,- per kaars).  
Op dit moment gebruik ik Orange Blossom Scented Candle van L'Occitane. Ik heb hem al een paar keer aangestoken en hij bevalt goed. Ik vind zelf de geur van oranje bloesem erg lekker en deze kaars ruikt
heerlijk! Ik weet niet precies meer hoeveel ik hiervoor heb betaald. Het is gekocht in Maasmechelen Village. Een leuk detail van de verpakking is dat de naam ook staat aangegeven in braille.

Ik heb ook wel een kaars van Rituals gehad, maar die beviel niet helemaal goed. De geur Under A Fig Tree was heerlijk. Een groot minpunt voor mij was dat de kaars niet recht uitbrandde, waardoor er veel van de kaars verloren gaat.
Als de kaars van L'Occitane op is ga ik beginnen aan een kaars van Riverdale, het is de geur Raspberry Cake. Hij is gekocht in de Intratuin en was afgeprijsd van €15,- naar €8,95. Waarschijnlijk is het een kerst geur. De geur is echt heeeeerlijk!!! Er waren verschillende kaarsen afgeprijsd, maar deze vond ik echt goddelijk ruiken! Hopelijk brandt hij mooi uit....fingers crosst.
 Raspberry Cake - riverdale kaarsen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten