zaterdag 8 januari 2011

Nieuwe dingen

Hello hello,

Ik ben afgelopen woensdag begonnen met de Normalizing Day Oil van Dr. Hauschka. Het klinkt raar, maar ik gebruik hem als nachtcrème. Ik wilde al een tijdje een keer een crème proberen van Dr. Hauschka en ik had een nieuwe nachtcrème nodig. Turns-out dat ze eigenlijk niet echt veel nachtcrèmes hebben. Nou heb ik een vette huid, dus leek deze olie mij ook wel goed voor de nacht. Het is de filosofie van olie met olie bestrijden. Tot nu toe bevalt hij me wel. Hij ruikt niet heel geweldig, maar je hebt er maar een heel klein beetje van nodig.  
Verder ben ik laatst begonnen met de Beauté Initiale fluide SPF 15 van Chanel. Deze had ik nog als reserve. Hij is erg fijn (trekt heel snel in) en ruikt heel lekker zacht naar rozen.
Verder heb ik gisteren some serious shopping verricht met mijn zus in Rotterdam. Ik heb veel gekocht, ook wat beauty dingen. Bij De Tuinen heb ik heerlijke bodylotion gekocht van Burt's Bees. Ik heb hem gisteravond opgedaan voor het slapen en hij is erg dun (dus trekt lekker snel in) en ruikt heel fris.
 Verder heb ik bij Sephora (blijkt dat ze daar ook Burt's Bees verkopen) een oogschaduw primer gekocht van Clarins (die had ik nog niet), twee verschillende penselen voor de oogschaduw (hoognodige uitbreiding van  mijn penselen set) en een nieuwe concealer Erase Paste van Benefit (mijne van Clarins is bijna op). De adviseuse had deze bij mij opgedaan en hij beviel goed, aan het einde van de dag was mijn mascara nog niet uitgelopen! Wat helaas wel gebeurd met mijn Clarins concealer.
 

Zo, dit was weer een hele mondvol.
Ik houd jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten