dinsdag 17 mei 2011

Blushers

Een van mijn meest favo make-up producten zijn blushers. Hiermee kun je je gezicht echt frisser en smaller, of juist breder maken. Ook kun je hiermee over je hele gezicht (erg subtiel natuurlijk) wat kleur aanbrengen.
Ik heb zelf aardig wat blushers en ook nog wat op mijn verlanglijst staan. Het is erg leuk om met verschillende texturen blush te spelen.
Deze heb ik:

Deze vind ik echt geweldig! Heb ik zo'n 4 jaar geleden bij H&M in een opwelling gekocht, omdat de kleuren in deze blush mij erg aanspraken. Deze bevalt mij onverwacht erg goed, omdat de pigmenten die erin zitten erg sterk zijn. Deze blush bevalt mij ook beter dan die van Clinique:

De kleur (109 pink love) is mooi, maar ik moet er aardig vaak en hard met mijn penseel overheen wil er wat product opkomen. Hij wordt erg snel vet, waardoor ik er steeds met een tissue een laagje af moet schapen. De blushers van H&M en Clinique zijn allebei poeders en schelen in prijs erg veel. Ik zou zeker die van de H&M aanraden!
Als reserve heb ik een blush van Cargo bij Sephora gekocht:
 
Deze kleur (catalina) lijkt erg op de kleur van die van Clinique. Ik hoop dat deze mij beter gaat bevallen.
Ook heb ik de Benetint van Benefit bij Sephora gekocht:

Dit is een mooi -vloeibaar- product. De kleur kun je erg goed opbouwen en dan blijft hij erg goed zitten als een stain. Als je deze hebt aangebracht kun je ervan uitgaan dat hij aan het einde van de dag er nog net zo opzit. Een nadeel vind ik wel dat een heel groot deel van de kleur blijft zitten op je vingertop waarmee je de Benetint vrij snel moet blenden nadat je stipjes/streepjes met het kwastje hebt aangebracht.

Deze blushers zou ik nog graag willen hebben:

De Yves Saint Laurent cream blushers heb ik getest en ik vind ze geweldig!

De Clarins Multi Blush heb ik al gehad en ik vond hem erg fijn.
Ik raad aan om verschillende texturen blush te kopen, omdat elk soort een andere look/feel/finish geeft.
Have fun and pop some color on your cheeks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten