zaterdag 4 juni 2011

bodycream

Al een tijdje smeer ik mijzelf elke avond voor het slapen gaan in met een bodyverzorging. Ik heb namelijk een erg vervelende huid. Nu ik dit een tijdje doe, merk ik dat mijn huid al iets gladder aanvoelt en er een beetje beter uit begint te zien.
Op dit moment gebruik ik Dream Cream van Lush en ik vind hem heerlijk! De geur vind ik iets minder, maar deze is gelukkig niet penetrant en trekt snel weg. Lush heeft al het correcte wat je maar kunt bedenken: verpakkingen zijn recyclebaar, de ingrediënten zijn natuurlijk en vegetarisch (sommige zelfs veganistisch), geen dierproeven, milieuvriendelijk en alles wordt handgemaakt. Niet alles van Lush vind ik even geweldig...bijv. de Dream Wash is behoorlijk onhandig in gebruik en met de facewash krijg ik het gevoel dat mijn gezicht helemaal niet schoon wordt. Ik vind wel de Dream Cream heerlijk en de badproducten zijn ook helemaal geweldig! Als je 5 lege zwarte verpakkingen weer inlevert in de winkel, krijg je een gezichtsmasker cadeau!
Dream Cream

Deze creams staan nog op mijn wensenlijst:
- De Laura Mercier Almond Coconut Milk body cream and wash (volgens mij is deze niet, of heel moeilijk te verkrijgen in Nederland)

- De Burt's Bees Soothingly Sensitive bodylotion (ik heb de Radiant bodylotion al gehad, maar ik wilde die shimmers erin niet...ik had niet opgelet)

- L'Occitane Ultra Rich Body Cream Apricot Flower (binnenkort komt er een webshop voor Nederland...ben benieuwd)
Crème Ultra Riche Corps Karité Fleur d'Abricot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten