dinsdag 14 juni 2011

Leuke make-upjes

Het is weer hoog tijd om het over zomer make-up te hebben! Ik heb weer een heleboel mooie collecties gezien. Wat erg in is zijn sterke kleur accenten.
Bij de ogen is glossy weer gespot. Ook zijn ze erg kleurrijk, een rode smokey eye is vaak gezien op de
catwalk.
 ss11makeuptrends.
Voor de lippen een sterke tint (denk aan roze, paars, coraal) en helemaal afgemat.
ss11makeuptrends
Deze trends zijn leuk om een beetje over te nemen in je zomermake-up. Ikzelf vind kleurrijke vloeibare eyeliners erg leuk. Ook is het altijd leuk om je basis mooi te houden door voor een foundation te kiezen met een lichte textuur.



Veel met bronzer met rouge experimenteren (apart of juist met elkaar) is ook erg leuk deze zomer.
Hieronder nog wat mooie summer 2011 collecties:


Deze look van Chanel is weer erg in trek. Ik vind de groene oogschaduw erg mooi en natuurlijk de gele mimosa nagellak!

Dior vind ik echt de beste in oogschaduws, altijd mooie kleuren en de schaduws hebben een geweldige textuur!

Wie wil deze mosaique bronzer van Clarins? IKKE!!!

Deze vloeibare eyeliners van Make-up Forever zijn geweldig! Hele mooie velle kleuren. Perfect for summer, want ze zijn ook waterproof . Ik heb zelf kleur 8, dit is een stunning paarse kleur (7e van boven). Wel goed schudden voor gebruik.


Ik zou zeggen: Let the Sunshine in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten