vrijdag 8 juli 2011

random beauty talk

Een tijdje terug heb ik van mijn collega een beetje Emulsion Ecologique van Sisley gekregen. Dit heb ik helemaal opgemaakt en elke dag als dag- en nachtcrème gebruikt. Het is een erg prijzig product en het werkt als een soort van medicijn voor je huid. Het moet ervoor zorgen dat de balans weer terugkomt in je huid. Dit leek mij perfect want ik heb een erg onrustige huid. Toen ik het op deed voelde het erg luxueus aan. Eén pompje was genoeg voor mijn hele gezicht, dus zuinig in gebruik. Er zit geen parfum in, maar de natuurlijke geur was erg aangenaam. Al met al een erg fijn product om aan te brengen, feels amazing! ...
Alleen een nadeel voor mij...het deed absoluut niets voor mijn huid. Ik merkte totaal geen verschil. Terwijl ik het dus lang genoeg heb gebruikt om een verschil te moeten merken.
Eindconclusie: Zal ik het zelf kopen? Nee, misschien wel als ik de lotto win.

Voor mijn haar heb ik erg lang L'Oréal Professional shampoo en masker gebruikt voor gekleurd haar. Dit beviel me wel, maar ik denk dat je weleens moet veranderen van haarverzorging. Het kan namelijk zijn dat op een gegeven moment het resultaat niet meer is zoals eerst omdat je hoofdhuid eraan gewend raakt.


Nu gebruik ik Goldwell haarverzorging voor gekleurd haar. Dit bevalt ook prima, ruikt een beetje naar kauwgom. Mijn haar wordt er lekker zacht van.


Ook ben ik op dit moment dol op mijn oogroller van Garnier. Heerlijk fris!
  
Ik heb laatst een sample getest van de oogcrème Optim Eyes van Filorga en deze vond ik erg fijn. Lekker verzorgend maar trekt toch goed in en gaat niet rullen. Deze zou ik graag in een fullsize willen hebben!

Op dit moment gebruik ik nog de oogcrème van Estée Lauder Advanced Night Repair Eye. Deze bevalt niet. Hij trekt erg slecht in bij mij waardoor als ik 's ochtends opsta, het er nog opzit en gaat rullen...minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten