donderdag 27 oktober 2011

Random new goodies!

De laatste tijd heb ik aardig wat nieuwe cosmetica/make-up gekocht. Ik heb nog niet alles kunnen gebruiken.
Deze blog ga ik verspreiden in twee delen, anders wordt hij erg groot en ik wil mensen luie ogen besparen. Hieronder gaat de blog over mijn aankopen in Berlijn. Ik ben heb hier make-up van Kiko Milano en Laura Mercier gekocht. Ook ben ik in Berlijn naar Lush geweest voor de gelimiteerde Kerst producten, maar dat zie je in mijn andere blog die nog moet komen.

Tijdens het shoppen in Berlijn zag ik een make-up winkel genaamd Kiko Milano. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het ziet er net zo professioneel uit als MAC en Inglot. Een leuke bijkomstigheid is dat het ook nog eens super goedkoop was!
Het eerste wat ik heb  gekocht is de long lasting stick eyeshadow in de kleur 04 golden chocolate. Hieronder zie je een plaatje van de kleur van deze stick. Deze was €6,90 en ik vind hem vrij goed. Er staat op long lasting dus ik nam aan dat het niet zo snel, of helemaal niet zou creasen. Deze deed dat helaas wel een beetje, maar het is zeker een mooie kleur met aardig wat glitter erin.
 04 Golden Chocolate  Long Lasting Stick Eyeshadow

Ook heb ik een nagellak gekocht in de kleur 327 Granite Gray voor €3,90.
Ik vond hem super! De kleur is erg "on trend" en hij bleef al met één coating erg goed zitten.
 327 Granite Gray

Als laatste heb ik daar een cream waterproof eyeliner gekocht in de kleur 02 Bright Blue voor €3,45. Dit was een gelimiteerd product voor de zomer en was 50% afgeprijsd. Deze heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar ik vind de kleur supergaaf!
 
Mijn aankoop bij Galerie Lafayette in Berlijn - wat een aardige investering was maar waar ik nu al (zonder hem gebruikt te hebben) erg blij mee ben - is de Silk Cream foundation van Laura Mercier. De dame van de counter had hem wel een beetje bij mij aangebracht dus ik weet dat ik de juiste kleur heb. Hiervoor was ik wel een beetje bang, omdat ik een erg lichte huid heb en daardoor heel veel foundations te donker zijn. Ik heb hem in de kleur Rose Ivory gekocht en hij was €48,-. Deze foundation is voor zover ik weet niet in Nederland verkrijgbaar.


Ook ben ik even langs MAC geweest en daar heb ik de Paint Pot in de kleur Painterly gekocht voor €18,- (weet ik niet zeker meer). Dit is een crème product dat je op je ogen kunt gebruiken als kleur of onder je oogschaduw om deze te primen. Voor dit laatste heb ik de mijne gekocht. Ik gebruik momenteel de Instant Light Eye Perfecting Base van Clarins wat me erg goed bevalt. Als deze op is wil ik de Paint Pot van MAC proberen, omdat ik hier erg goede verhalen over heb gehoord.


Dit was het weer voor nu. Stay tuned voor deel 2.
Auf Wiedersehen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten